محصولات ورک استیشنی دکمه ها

شرکت طلوع ستاره اسفراین با نام تجاری (دکمه ها – Dokmeha) در زمینه مشاوره و فروش تخصصی سیستم های ورک استیشن سری اسمبلی DOKMEHA-W و همچنین کیس های پک اسمبل کارخانه از بهترین برندها مانند Dell, HP و Lenovo متناسب با نرم افزارهای مرتبط با کاربران تخصصی ساخت و طراحی محصول، مهندسی معماری عمران، رسانه، تدوین و فیلم سازی، رندرینگ، مهندسی پزشکی و … فعالیت دارد.

هدف تیم دکمه ها فراهم آوردن بستری مطمئن و تخصصی برای مشتریان است تا بتوانند به راحتی لبه های علم و تکنولوژی در حوزه های مختلف صنعت را با پردازش بی وقفه کامپیوتر های خود خم کنند.

کیس های ورک استیشن

کیس های ورک استیشن یا صنعتی همان طور که از نام آنها پیداست برای استفاده در صنایع مختلف در کلاس کاری Workstation توسط برندهای بزرگ که در زمینه ساخت و تولید کامپیوتر، لپ تاپ و قطعات سخت افزاری، فعالیت دارند ساخته شده و راونه بازار می گردد.

در ذیل برخی از برترین برندهای تولید کننده سیستم های ورک استیشن را به صورت مختصر معرفی کرده ایم.

شرکت اچ پی Hewlett-Packard Company – HP سری کیس های ورک استیشن خود را با نام تجاری Zworkstation تولید می کنند.

شرکت دل DELL Technologies سری سیستم های ورک استیشن خود را با نام تجاری یا سری پرسیشن Precision برای کیس ها و لپ تاپ ها راونه بازار کرده است.

شرکت لنوو Lenovo Group Ltd نیز سری سیستم های ورک استیشن خود را با نام ThinkStation P Series workstations برای کیس ها تولید کرده است.

لپ تاپ های ورک استیشن

لپ تاپ های ورک استیشن و صنعتی همان طور که از نام آنها پیداست برای استفاده در صنایع مختلف در کلاس کاری Mobile Workstation توسط برندهای بزرگ که در زمینه ساخت و تولید کامپیوتر، لپ تاپ و قطعات سخت افزاری، فعالیت دارند ساخته شده و راونه بازار می گردد.

در ذیل برخی از برترین برندهای تولید کننده سیستم های ورک استیشن از نوع لپ تاپ را به صورت مختصر معرفی کرده ایم.

شرکت اچ پی Hewlett-Packard Company – HP سری لپ تاپ های ورک استیشن یا Mobile Workstations خود را با نام تجاری یا سری ZBook تولید می کنند.

شرکت دل DELL Technologies سری سیستم های ورک استیشن خود را با نام تجاری یا سری پرسیشن Precision برای کیس ها و لپ تاپ ها راونه بازار کرده است.

شرکت لنوو Lenovo Group Ltd نیز سری سیستم های ورک استیشن خود را با نام ThinkPad P Series mobile workstations را برای لپ تاپ ها تولید کرده است.

ارائه راهکارهای تخصصی سخت افزاری برای نرم افزارهای کاری شما

Dokmeha Software Solutions

در Dokmeha، ما نه تنها سخت افزار خود را به خوبی می شناسیم، بلکه نرم افزارهای تخصصی شما را نیز می شناسیم. و آماده ارائه راهکار های تخصصی سخت افزاری هستیم، اگر در اینجا نرم افزار خود را مشاهده نمی کنید، می توانید برای بهینه سازی و بهروری بیشتر نرم افزار خود، با متخصصین ما با شماره ۹-۲۸۴۲۶۸۰۸-۰۲۱ تماس بگیرید، تیکت بزنید یا درخواست خود را از طریق فرم «درخواست مشاوره رایگان» برای ما ارسال کنید.

Purpose-Built for Your Software

software for solution

سبد خرید

close