solutions-DOKMEHA-CREOدر دنیای سریع و پیشرفته امروزی، تیم های طراحی و تولید، به فراخور نیازهایشان به نرم افزارهای قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه ای نیاز دارند تا علاوه بر برخورداری از  قابلیت های زیاد،  سرعت عمل و کارایی و کیفیت را نیز حین اجرا افزایش دهد. درست به همین دلیل است که مهندسان و طراحان از PTC Creo که یک برنامه کاربری از گروه ۳D CAD است استفاده می کنند تا بدینوسیله بستر لازم برای نوآوری، و طراحی و ساخت برای تیم های MPD فراهم شود. برای بهره مندی از مزایای PTC Creo، باید کاربران بدانند که به چه سخت افزاری جهت پیاده سازی این قابلیت ها نیاز دارند.

نرم افزار Creo

Creo نرم افزاری جامع برای کار با مجموعه های ۳D/CAD/CAM/CAE مناسب تیم های Manufacturing-and-Product-Design است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را در یک تایم لاین بخصوص طراحی کنید. از جمله سایر امکانات می توان به  «مدلسازی و طراحی»، «شبیه سازی»، «آنالیز»، «طراحی هوشمند / پیوسته»، «فرایند ساخت افزایشی»، و تعریف مبتنی بر مدل اشاره کرد. Creo از قابلیت های پیشرفته ای همچون طراحی ورق های فلزی، مهندسی معکوس، آنالیز پارامتری واقعیت افزوده[Augmented reality parametric] ، روسازی[Surfacing]، آنالیز خستگی مواد[Fatigue analysis] پشتیبانی می کند. تیم های MPD می توانند با بهره گیری از این قابلیت های پیشرفته ، کارهای خود را در بالاترین سطح اجرا کند. لازم به ذکر است که این برنامه بسیار انعطاف پذیر بوده و در عین بهینه سازی مدیریت داده و افزایش همکاری[Collaboration]، عملکرد و بهره وری را نیز افزایش می دهد. به عنوان مثال، کاربران میتوانند به منظور تکمیل طرح های خود، از داده های میدانی[Field data] در Creo استفاده کنند. با توجه به کاربرد وسیع این نرم افزار در صنایع مختلف، استفاده از ورک استیشن های مخصوص  PTC-certified که برای کار با نرم افزار Creo بهینه سازی شده اند (پیشهاد شده توسط تیم DOKMEHA) امری ضروریست.

partner_network_technology

PTC-Certified

ما در تیم DOKMEHA با شرکای سخت افزاری و نرم افزاری خود همکاری تنگاتنگی داریم تا ازین طریق بتوانیم قوی ترین و هدفمند ترین ورک استشین ها را با بالاترین قابلیت اطمینان بسازیم. کلیه دستگاه ها تحت آزمایش دقیق قرار می گیرند.اما ورک استیشن های سری W10000 D3 که بصورت ویژه  برای کار با نرم افزار Creo ساخته شده اند، علاوه بر آزمایشات رایج، تحت آزمایش PTC نیز قرار می گیرند تا تاییدیه رسمی Creo برای آنها صادر شود. همکاری استراتژیک بین DOKMEHA و PTC نه تنها بالاترین عمکرد و بیشترین قابلیت اطمینان را برای کاربران به ارمغان می آورد، بلکه ضمن بهره مندی از پشتیبانی فنی متخصصین، امکان پیکربندی ورک استیشن ها بر پایه دانش بی نظیر و تحلیل عملکردی دقیق  این متخصصین نیز وجود دارد.

طراحی و مدلسازی

PTC-Cerio قابلیت های گسترده ای را در زمینه «طراحی و مدلسازی» سه بعدی ارائه می دهد به نحوی که امکان تصحیح نمونه های اولیه مجازی نیز در آن وجود دارد. با استفاده از مدلسازی مستقیم یا پارامتری: طراحی ها و مدلهای خود را با دقت بالا تنظیم کنید؛ این حد از انعطاف پذیری و مقیاس گزاری در ویژگیهایی همچون «طراحی قطعات پلاستیکی»، «بهینه سازی طرح ها» و طراحی مکانیزم ها و همچنین «چارچوب ساختاری» و «طراحی جوش» خود را بهتر نشان می دهد. قابلیت اجرای بهینه این ویژگیها را می توان  در دل یک ورک استیشن که بطور ویژه برای کار با Creo ساخته شده استف قرار داد. «طراحی و مدلسازی» از جمله فرایندهاییست که عملکرد آن به فرکانس پردازنده بستگی دارد و حین اجراء تنها یکی از هسته های پردازشگر درگیر می شود . سری ورک استیشن های DOKMEHA W10000 D3 با هدف اجرای بهینه نرم افزار Creo ساخته شده اند و برای ارائه بالاترین حد از کارایی، تحت آزمایش قرار گرفته و تاییدیه PTC برای آنها صادر شده است.

ptcCreo-Design&Modeling
ptcCreo-RenderingSimulation

رندرینگ و شبیه سازی

مهندسان و طراحان با استفاده از افزونه Creo Render Studio Extension می توانند «رندرینگ تصاویر واقعی» را انجام و فرایندهای کنترلی همچون «نورپردازی» را اجرا و در  خروجی به تصاویر خیره کننده ای برسند. این افزونه، بخش کوچکی از یک مجموعه بزرگترست و به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی بین دو حالت «مدلسازی» و «رندرینگ» سوئیچ کنند.لازم به ذکر است، زمانی که سخت افزار از قدرت کافی برخوردار نباشد و  روی رندرینگ متمرکز شود، ممکن است اجرای بسیاری از برنامه های دیگر با کندی مواجه شود، ازینرو ورک استیشنی را انتخاب کنید که مشخصات بالایی داشته باشد و طراحی و مدلسازی را به شکلی بهینه بتواند اجرا کند.پیشنهاد تیم DOKMEHA ورک استیشن W10000 T3 است. این ورک استیشن به پردازنده ۳۲ هسته ای AMD™ Ryzen™ Threadripper™  مجهز است که هم برای کار با برنامه های تک رشته ای و هم چند رشته ای گزینه ای ایده آل به شمار می آید.

همواره فعال

اگر یکی از کاربران حرفه ای MPD هستید و مدام در حال فعالیت و جابجایی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از لپتاپ های PTC-Creo است. این لبتاب ها قابلیت انجام محاسبات در سطح یک دسکتاپ را دارند. GoDOKMEHA MXL یک ورک استیشن خوب برای جایگزینی با ورک استیشن های سیار PTC-Creo است و از پردازنده های هشت هسته ای ۹th gen  کلاس دسکتاپ Intel® Core™ i7 8850H ، ۳۲ گیگابایت رم، و پرازنده گرافیکی NVIDIA Quadro پشتیبانی می کند و برای کار با جریان های کاری PTC-Creo نسبتاً پیچیده مناسب است.

ptcCreo-OntheGo

سبد خرید

close