رندرینگ سه بعدی و انیمیشن 3D rendering and animation
رندر GPU افراد حرفه ای خلاق را قادر می سازد تا از کارت گرافیک خود (به جای CPU) برای رندر استفاده کنند. این می تواند سرعت ارائه را تسریع کند ، زیرا آخرین پردازنده های گرافیکی برای پردازش های قابل توجهی طراحی شده اند. هنگام جستجوی سیستم رندر ایده آل برپایه GPU و CPU، پردازنده های گرافیکی پیشرفته و موارد دیگر را در داخل ایستگاه های کاری رندر بر پایه پردازنده گرافیکی و پردازنده Dokmeha و سیستم های نصب شده روی رک برای رندر GPU را نیز پیدا خواهید کرد.
رندرینگ بر پایه پردازنده گرافیک GPU Base Rendering
تصاویر با کیفیت بالا برای صنایع رسانه ، فیلم ، طراحی گرافیک ، انیمیشن ، معماری و طراحی داخلی حیاتی می باشند و تمام این صنایع از لحاظ تاریخی به فرآیندهای رندرینگ توسط پردازنده وابسته بودند تا تمام تصاویر خود را بدست آورند. طی چند سال گذشته ، فناوری رندرینگ GPU با طوفانی ناگهانی به صنعت IT حمله کرده است.
GPU مخفف Graphics Processing Unit است. طراحی و ساختار آن شبیه CPU معمولی است ، اما به طور خاص برای پردازش پیچیده گرافیک در یک ایستگاه کاری دیجیتال بسیار حرفه ای طراحی شده است. GPU با به عهده گرفتن مسئولیت پردازش گرافیک ، وظایف کلی پردازش رایانه را تقسیم می کند. پردازنده های گرافیکی برای رندر در بسته های نرم افزاری خاص رندر مانند Chaos Group’s VRay Next ، Otoy’s OctaneRender و Maxwell Render طراحی شده اند.
Maxwell
Maxwell نرم افزار رندر سه بعدی برای معماران و طراحان است، ماکسول از نظر کیفیت و واقع گرایی افسانه ای است و از طریق یک تنظیم ساده نتایج عالی را به شما می دهد و به شما امکان می دهد روی گزینه های نور تمرکز بیشتری کنید.
Act-3D Lumion
Lumion با انتقال مرحله به مرحله تکمیل از چند روز به ساعت ، روند رندر را ساده می کند. این نرم افزار برای ایجاد تغییرات در لحظه آخر طراحی شده است و می تواند رندر موجود را فقط چند دقیقه به روز کند.
KeyShot
KeyShot همان چیزی است که شما برای ایجاد تصاویری سریع ، دقیق و شگفت انگیز نیاز دارید. KeyShot با داشتن یک گردش کار در زمان واقعی برای دیدن تصاویر فوری و متحرک ، بلافاصله شکل می گیرد و زمان ایجاد این عکس عالی را کاهش می دهد.
Corona Renderer
نرم افزار Corona Renderer به عنوان یک موتور رندر، یک ارائه دهنده عکس مدرن با عملکرد بالا (غیر) مغرضانه است که برای Autodesk 3ds Max ، MAXON Cinema 4D و به عنوان یک برنامه مستقل در دسترس می باشد.
V-Ray Chaos Group
V-Ray یک افزونه تجاری برای کاربردهای نرم افزاری گرافیک کامپیوتری سه بعدی شخص ثالث است و از تجسم معماری و طراحی محصول، گرفته تا فیلم و تلویزیون VFX، افزونه V-Ray یکی از محبوب ترین موتور رندرهای GPU در جهان برای متخصصان خلاق است.
RenderMan
RenderMan بیش از ۲۵ سال است که اصلی ترین فناوری ارائه دهنده خدمات Pixar است. RenderMan می تواند جلوه های بصری با بالاترین کیفیت را با انعطاف پذیری خلاقانه و کنترل هنری بی نظیر ارائه دهد.
Arnold
آرنولد ارائه دهنده پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای خواسته های انیمیشن طولانی و جلوه های تصویری ساخته شده است. در ابتدا با همکاری Sony Pictures Imageworks و در حال حاضر ارائه دهنده اصلی آنها، Arnold در بیش از ۳۰۰ استودیو در سراسر جهان از جمله استفاده می شود.
Redshift
Redshift یک موتور رندر قدرتمند شتاب دهنده GPU که برای رندر سطح بالا و تولیدی طراحی شده است ، Redshift بصورت یکپارچه در Autodesk 3ds Max ، Maya ، Cinema 4D و سایر جریان های خلاقانه ادغام و استفاده می شود.
OctaneRender
Octane Render یک برنامه رندر بی طرفانه سه بعدی در زمان واقعی است که به طور انحصاری روی فناوری CUDA انویدیا اجرا می شود. این اولین رندر بی طرفانه مبتنی بر GPU است که در دسترس عموم قرار گرفته و از کارت گرافیک (ها) برای محاسبه تمام اندازه گیری های نور ، انعکاس و شکست استفاده می کند.